lauantai 21. joulukuuta 2013

Joulu tulla jolkottaa

Ei vaan pysty ajattelemaan että aatto on jo tiistaina. Toistaseksi ei oo varmuutta missä jouluni vietän. Muttä tässä on nyt se monta viikkoa sitten luvattu postaus. Mitään ihmeellistä kerrottavaa ei ole.

No hmm.. Pidettiin Viltsuh.in kanssa se jouluvaellus tassa jokunen viikko sitten hyvällä menestyksellä. Ja olen ratsinut parikin kertaa. Kerran Sharan ja kerran Viltsuh.in kanssa. Sharan kanssa luikittiin maastoon, mulla Lilli ja sillä Raf. Viltsuh.in kanssa hypättiin, mä Casilla ja Viltsuh. ööö Ossilla ..? Hajuukaan jos oon ihan rehellinen.

Hani istuskeli Viltsuh.in karsinoissa kun koristeltiin hänen tallia...
Vaellukselta sain tälläsen lahjan
Ja ite annoin tälläsen.

No tänään otin itseäni niskasta kiinni ja sain itteni raahattua ulos ratsastamaan ensin Casin ja sen jälkeen vielä Lillin. Casin kansa sekoilin vaan vähän jotain. Ravailin ja laukkasin. Lillin kanssa menin enemmän kunnollisesti. Lämppäilin, väistin ja ravailin ym. juttuja. Kuvasin kokoajan.

Superlaatu


Tällästä. Sain tänään myös pitkästä aikaa kanavalle VIDEON:)

Seuraava postaus tulee varmaan jouluaattona/-päivänä. Oon funtsinu vähän jotain kysymyspostausta vuoden vaihteeseen kun tuskin jaksan mitää vuosi-postausta akaa vääntämään saati sitten vuosivideota.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti