perjantai 2. elokuuta 2013

Kärsimistä joka tasolla

Tosiaan henkisesti kärsin siitä että kesälomaa jäljellä vaan viikko ja fyysisesti siitä kun kaaduin skootterilla. Oon tos äksidentin jälkeen ollu tosi epäaktiivinen .. olinhan mä jo ennen sitäkin mutta no ..

27.-28.7. Viltsu oli meillä yön. Lauantaina ei tehty muuta kuin katottiin illalla netistä tuo Mama. Oli hyvä leffa :)! Mentiin nukkuun suht aikasin ja aamulla herättiin kymmenen aikoihin. Homehduttiin hetki ennen kun jaksettiin raahata ittemme ulos ratsimaan. Mä menin Casilla ja Viltsu Masilla. Yritettiin mennä jotai koulujutuja.


1.-2.8.  Mä hilpasin yöksi Viltsulle. Nukuttiin vaunussa ja katottiin Paranormal Activity ja mässättiin. Aikasemmin päivällä olin käynyt ajaassa skopan kotiin joten helposti hilpasin sillä sinne. Lähettiin ajelemaan ja menikin kivasti parituntia kun tätä ulvilaa kaahattiin läpi. Herättiin ysin aikaan ja alettiin kattomaan jotain elokuvaa mikä jäi kesken. Sekoitiin ja lähettiin Viltsun kanssa kaupunkiin, mä en ostanut muuta kuin avaimenperän ja korvikset timanttisilta. Hurautettiin kotiin ja Viltsulle ja mä siitä vielä Sharalle. Siellä ratsittiin huomisia kisoja varten ja sillain. Mä menin Lumikilla, Shara Vihjeellä. Hypättiin 20-100cm estettä. 


 Oon saanu pari videoo aikaseks taas vaihteeks ni linkaan ne nyt tähän :)

 

2 kommenttia: