sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Täyttä juhlaa koko viikonloppu

Täysin totta koko juttu.

Perjantaina kävin pyörähtämässä konfirmaatio harjotuksissa jonka jälkeen suuntasin kotio oottaan Sharaa.Hän tuli sitten joskus viiden jäljistä mukanaan miun hepat ja omat tavaransa. Hiukan aikaa me homehduttiin sisällä kunnes lähettiin kauppaan, huippuun Prismaan ostaa mässyy koska juhlittiin mun syndei :D Kun päästiin kotiin, Shara anto mulle mun Kroatiasta ostamansa lahjan. Kyseessä oli t-paita ja rukousnauha (vain supernaturalistit tajuaa :d) Oli aika aws ♥. No mutta kuitenkin, ilta meni mässätessä ja katsoen uutta Sherlockia. Mentiin jo puol kaks nukkuun.

Herättiin jo ysiltä ja ulos mentiin yhentoista aikaan ratsimaan. Hypättiin okseria, mä Casilla ja Shara Cassulla. Mentiin aika lyhyen aikaa koska lähettiin jo puol yhden aikaan tallille, pitkästä aikaa Pontsolla. Oli aivan törkeesti paarmoja ja kärpäsiä ja niiden takia ruuna ei oiken tykännyt keskittyä. Sharan puolelta tultiin hakemaan joka meinasi sitä että tiemme erosivat.  Loppupäivän stessasin vaan sunnuntaita.


Sunnuntaina eli tänään oli herätys kello seittemän, jak. No ylös oli päästävä ja itsensä oli ravittava .. muroilla heh. Laitoin hiukan hiuksia ja puin päälleni. Kello 9 oli jo oltava kirkolla. Oli kova olo mun kenkien kanssa koska pituutta löyty 190cm ft. ne. No kuitenkin ehtoollinen oli jotain jäätävää .. se viini :c No loppu päivä menikin vieraitten kanssa ja lahjoja vastaanottaessa. Pääosin siinä oli paljon rahaa, astioita ja risti+ketju joita tälleen btw rakastan :)

1 kommentti:

  1. Haastoin sut mun blogissa ---> http://sukkaturvat.blogspot.fi/2013/07/haaste-again-blogi-eloon.html

    VastaaPoista