perjantai 28. kesäkuuta 2013

Bloglovin ja muuta mukavaa


Tästä tulee taas ihan vaan päivittelypostaus kun on tylsää ja kaikkee jee. Shara tosin tänään tulee vielä meille ja mä menen viikonlopuksi sinne mutta siitä sitten erikseen postaus :)

24.6. Maanantai, Olin Viltsun kanssa. Hänen oli määrä ratsastella meille Masillaan mutta suunnitelmat muuttuivat siten että päädyttiin autoon matkaten yyteriin. Mulla oli Cas ja Viltsulla oli Ossi. Käytiin uimassa ilman heppoja pari kertaa ja kahlailemassa hepoilla vähän kauempana muista ihmisistä. Cas kastui siten, että siihen tuli paikoittain punaista väriä kun kaavat hepan sisäpuolella levisivät. Kyynel. Eivät kuitenkaan pahasti, turvassa varmaan isoin laikku. No Elämä jatkui ja käytiin käppäilemässä rannalla ilman heppoja. Molemmilla oli kamerat eli kuvia luvassa :) Heitettiin Viltsu kotiin ja kaikki oli ihan että lol. 


25.6. Tiistai, Olin taas Viltsun kanssa muttei ratsittu. Vietettiin aikaa altaalla ja pappiksella sekä Shara tupsahti seuraamme myös jossain kohtaa. Ei ratsastettu koska oli ihan liian kuuma joten kärvisteltiin vaan uiden. 

26.6. Keskiviikko, Yllätys yllätys, olin taas Viltsun kanssa :D Hän tuli meille päivällä ja vitettiin aikaa pappiksella. Meillä oli 14.30-16.00 riparitapaaminen ja kävästiin siellä. Mä menin tapaamisen jälkeeen Viltsulle ja asiat eteni siten että mä jäin yöksi sinne. Tosin kävinhän mä hakemassa tavaroita kotoa mutta lol. Ilta meni mässätessä ja kattoen kaks elokuvaa, The Possession [oli muuten tosi hyvä ja siinä näytteli Jeffrey Dean Morgan] ja katottiin tunti jotain Sherlock Holmes elokuvaa. Jatkettiin sitä sitten seuraavakan päivänä. 

27.6. Torstai, Olin kahteentoista asti Viltsulla kunnet hilpasin kotiin. Päiväni vietin taas altaassa ja lammessa kunnes oli aika lähteä mun ekalle teoriatunnille tota mopokorttia varten. Hankin mopokortin porissa koska ulvilassa ei ollut sopivasti kursseja. Oli pelottavaa ja hyi kun multa kysyttiin kaikkee ni mun yleisin vastaus 'öö emmäävaantiiä' kunnes se nainen hiillosti musta vastauksen ulos. 

Näin täällä. Ja tosiaan, Shara tuleepi meille tänään ja seuraava postaus luvassa sunnuntaina. Sen jälkeen on viikon postaustauko, seuraava postaus aikasintaan 8.7. koska mulla on 1.-7.7. ripari POSIOSSA. Jäätävän kauas siis matkustan lol. Kamera tulossa sinne mukaan joten kuvia luvassa :) 
Eipä muuten yhtään huvittaisi lähteä kun Hanilla röntgen kuvaus maanantaina enkä pääse mukaan .. :/ No onneks puhelimet on keksitty ja busimatka kestää 10h. nam.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti