sunnuntai 19. toukokuuta 2013

vasempi jalka ja varpaat eteen

Silitän Hania just varpaallani ja se tärisee koska ukkostaa.

Eilen, Lauantaina, Viltsu tuli meille ja lihottiin sohvalla. lähettiin kuitenkin liikkeelle ja hanin kanssa lenkille, suuntana oli Pappilan lampi ja harmiksemme huomattiin että paikalla oli ihmisiä. Käytiin hiuka heittelemässä hanille siellä silti keppiä vaikkei se uimaan suostunut menemään. Pari vierasta slittelikin sitä ja raukka oli ihan innoissaan. Mulla oli kamera mukana joten .. kuvia! Lähettiin pian tän jälkeen Viltsulle turvallisella kyydillä, mä ajoin ja se toinen taksalla käsissään Cas ja mun kameralaukku. Heille päästyämme Viltsu haki Apatian ja me pystytettiin kaksi estettä. Mä hyppäsin korkeimmillaan 110cm ja Viltsu varmaan metriä. Sisällä pelattiin hiukan aikaa jotai jänis peliä mis pyöriteään jotain porkkanaa ja toivotaan et oma kani ei tipu koloon. Paras ikinä. Lähes kaikki un kanit tippu koloon. Lähin kotiin ja illemmalla käytiin kattomassa Dark Skies. Oli hyvä vaikken koko aikaa uskaltanukkaa kattoo koska aattelin et olis joku kauheen pahaki. hheehh.
ilme ♥

Tänään, Sunnuntaina, ja Shara kampes ittensä meille mukanaan Vihje ja Lumikki. Heitettiin mun hepat ulos ja alettiin ratsastamaan. Mentiin noin 1 ja ½ tuntia esteitä, mulla uus heppa Tauski ja Sharalla Vihje. Tuo Tauski on se tiedoton jonka innostuin laittamaan keppiin enkä halunnu ratsastaa nimettömällä ponilla. lol. Kyseessä Pv- ori enkävielätiedäoikeaanimeä. Korjattiin mun ne 175cm tolpat ja kans ehostin niitä normi korkuset tolpat. pysy ne korkeimmatki pystys ilma tiiliä heh. Shara innostu koittaa uutta enkkaa ja senän se teki. 115cm kepparilla ja ilman. Se yritti kanssa sitä 120cm ilman mutta jalat olivat jo sen verran kuolleet etti Shara päässy siitä enää yli. Mä ylitin ilman kepparia 130cm koska tän vuoden tavote on se 140 cm ilman heppaa. hui. Lopeteltiin ja vietiin hevoset tarhaan 
Vähän aikaa oltiin sisällä ja käytiin ehkä 20 min maasto. Käytiin pappiksella ja jokirannassa mutta päädytiin kivitielle kuvailemaan. Sharalla oli Casu ja mulla Andy. Kuvailtiin uusia otsikkokuvia molemmille. Kun mentiin kotiin heitettiin hepat taas tarhaan. Shara nappasi Lumikin ja varusti hepan.
Aloin pitää heille tuntia. Laitoin ne menemään pohkeen väistä kaikissa askellajeissa ja mietittiin vähän aikaa sitä laukkaa. Oli aika lollin näköstä. Mut ne meni ehkä puolisen tuntia. Mä siinä kuvailin heitä ja ohjastin minkä ehdin. Shara lopetti ja mä varustin Casin kangilla. Nyt Shara puolestaan piti mulle tuntia. Mentiin hidastuksia ja nopetuksia kunnes löysin itteni ympyrältä.Meniin avoja ja sulkuja ennen kuin sain siirtyä takaisin uralle. Viimeinen tehtäväni oli mennä kahdeksikkoa laukassa ja vaihto keskellä. Lopettelin ja napattiin hepat sisälle ennen kuin lähettiin lenkille ft. Hani, käytiin r-kioskilla ja Shara tarjos mulle nimppari jätskin. Matkalla takasin alkoi ukkostaa joten mua pelotti. Syöpättiin se jädet katsoen Supernaturalin kolmannen tuotantokauden kolmatta jaksoa. Shara lähti ja mä jäin yksin.
Tein tässä jokunen ilta sitten kanssa videon ja aattelin nyt laittaa sen tännekkin :) Esikatselu ei onnannu joten TÄÄLLÄ .

2 kommenttia:

  1. Hei, se on kiva peli se kanipeli missä pitää sitä porkkanaa pyörittää. :D Ja kiva postaus, noi Hani-kuvat on ihania! <3

    VastaaPoista