tiistai 16. huhtikuuta 2013

There's no escape, I can't wait


Edelleen nää biisiotsikot jatkuvat. Antakaa anteeks laiskalle, joka ei jaksa keksiä otsikoita itse. No kuitenkin kuolin heti viime postauksen jälkeen. En jaksanu ratsastaa lähes ollenkaan. heh Ilmat on ollu kuitenkin tosi huonoja suurimmaks osaks, satanu ja ollu pilvistä. Sunnuntaina aurinko päätti vähän paistella mutta sekin päivä meni tallilla.

Tiistaina sain kuitenkin raahautua itteni Sharalle ja mukana mulla oli Andy. Menin aika myöhään ja Shara piti mulle aika lyhyen ja epäytimekkään koulutunnin. Se kuvailikin mua hiukan. Mentiin loppujen lopuks sisälle homehtumaan .. heh. Hiukan me suunniteltiin tulevia kisojamme etiepäin.


Keskiviikkona käväisin tallilla, Torstaina vain olin ja Perjantainakin vaan olin. Lauantaina Shara tuli meille sitten yöksi. Ei ratsittu vaan tehtiin yks keppari valmiiksi. Se onkin aikamoinen tukkajumala. Aika söpö tuli. Sharan heppa siis kyseessä. Mentiin sitten kolmen jälkeen nukkumaan. Oltiin totally huligaaneja. Sunnuntaina käytiin sitten Pontsolla josta lisää täällä. Eililen en myöskään sitten mitään oikein tehnyt koska taas vaihteeksi satoi taas :/

Tänään Shara sitten raahasi ittensä meille mukanaan uusi heppa, Rafael. Mentiin heti ratsimaan ja harjoteltiin koulurataa meijän kisoihin että vähän osattas ennakoida. Ekaks mentiin vaan jotain koulukimuroita kun Shara testasi tuota pre-oriaan. Käytiin sisällä opettelemassa se koulurata ja molemmat meni sen pari kertaa. Hiukan mun kunto on rappeutunu kun olin ihan kuollu, samalla tavalla mun pohkeet, sen radan jälkeen heh. Kokeilin kans hiukan tota Raffukkaa. Loppu aika suunniteltiin Sharan syndei ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti