perjantai 29. maaliskuuta 2013

we don't even have to try, It's always a good time


Sori mutta toi kohta tosta laulusta on vaan niin tämän päivän juttu :') Sori kun postaan taas mutta kun tekee mieli vaan kirjottaa kovasti ja nyt kerran on jotain järkevää selostettavaakin teidän kiusaksenne. Anteeks kanssa että tämä postaus tulee olemaan kauhea kuvapommi.

Tungin itteni tänään heti kahdentoista jälkeen Sharalle ja melkeinpä heti mentiin ratsastamaan. Mulla oli mukanani Demin ja Casin lisäksi paljon muuta turhaa. Ratsittiin yhdellä tiellä koska paikka sattui olemaan ihan sula eikä kuraakaan ollut yhtään. Oli aika täydellinen paikka. Mä menin Demillä ja Shara Lumikilla. Koulua väännettiin ja muutamia küreja mentiin. Mun 'harjoitus'rata oli paljon parempi kuin se minkä mä loppujen  lopuks kuvasin joten enhän mä kehtaa edes julkasta sitä kuvattua. Joka luultavasti on vaan ihan hyvä. Säästyy teidänkin silmät. Mä menin vaan yhden kürin, Shara tais mennä kaks. Lopuks kuvattiin vielä yhtä juttua varten muutama otos. Raahattiin kamppeet sisälle ja sekoiltiin siellä hiukan aikaa.


Kun saimme raahattua itsemme takaisin ulos, oli mulla mukana Cas ja Shara nappas Vihjeen ja tarkoituksena oli mennä hyppäämään sinne samalle kentälle missä oltiin koulua menty. Oli kuulkaa työlästä raahata kaks tolppaa, kaks puomia, hepat ja kamerat sinne tielle. Maitokärryt toki tekivät osansa siinäkin. Hypittiin siinä sitten aikamme ja molemmat kuvasivat kameroillan. Tosin mä kuvasin vaan järkkärillä koska videokamera heitti taas kaikki sinisiks. Shara kuvas sitten ihan molemmillaan. Metriin asti päästiin ennen kuin Shara hyppäämisen lopetti ja sain jonkun innostuksen alkaa nostamaan. Nostin aina 5cm kerrallaan aina 125 senttiin asti. En tiputtanu kertaakaan ja käikki pääsin yli kepparilla. Sain jonkun päähän piston nostaa vielä tuohon 130cm mutten sitä kyllä enää kepparilla päässyt. Pääsin sen kaksikin kertaa ilman heppaa. Toisesta saatiin kuva ja toisesta video. Että olen onnellinen! Ei oo vielä niin paljoo jalat rappeutunu etten tollasia korkeuksia pääsis! heh. Laitan sen videoylityksen tähän teijän kiusaks. Piakkoin lopetettiin hyppääminen ja raahattiin kamat takasin pihaan. Loppuaika sit paranneltiin Sharan blogia ennen kun mua tultiin hakemaan.

120cm
125cm, huonolta näyttää mutta yli päästiin.

130cm! Hui,

2 kommenttia:

  1. Tosi muksa postaus ! :) Ja toi tie oli _aivan_ kuiva *0* Hei oikeesti, mä pöllin ton kuivan tien. Mul ei oo mitään paikkaa mis ratsii ku jos on lumet pois ni on ihan kurasta ja märkää ja jos o lunta ni se ei ookkaa lunta vaan ihan peilijäätä. .n. No mä meen kans tiellä mis on lunta mut siin ei onneks oo peilijäätä.

    VastaaPoista