perjantai 26. lokakuuta 2012

Syysloma :D!!

Joo otsikko. Tosiaan oon tän menneen viikon viettäny ihanaa mutta valitettavasti todella lyhyttä syyslomaa. Oon ollu keprujen kaa paljon aktiivisempi! Oon liikutellu heposia maanantaina, tiistaina ja torstaina. Keskiviikkona ja tänään talli esti kepruilun :)

22.10. Shara tuli meille ja se tuli itseasiassa yöksi. Maanantaina se tuli mukanaan Raisu ja Vihje. Ei kauheesti kuvailtu, videoitiin aika paljon. Pari kuvaa otettiin kyllä. Mentiin takapihan nurmikentällä ja pystytettiin sinne yks este. Shara ratsasteli Raisulla ja piti tuntia. Mä testailin uutta heppaani, ratsuponitamma Peace Breakeria alias Peppiä. Kiva heppa todella. Mukava ratsastaa, etenkin koulun puolella. Illemmalla katteltiin sit Scream 3.



23. 10. Jep, Shara tuli edellisenä päivänä yöks ja herättiin .. tai mä heräin puol 12, Shara heräs jo puol 11. Heräiltii siinä kunnes lähettii ulos ratsastamaan. Mä menin Demillä, Shara Vihjeellä ja me hypättiin. Tai treenattiin laukanvaihtoja esteellä. Kuvailtiin. Sit ku Shara oli lähteny, nappasin tallista vielä Hoppnetin ja menin sillä samaa ku menin Demilläkin. Kuvailin taas. Ori meni kivasti. Hiukan oli energinen alussa ja sipsutteli siihen malliin että .. Mul loppua kohden parani :)!


 


24.10. En kepparoinu. Olin tallilla. Menin suokkiruunalla joka kantaa nime Hepohes alias Hese. Meni aika mukavasti tosin koin sen pikkusen pukit joka laukannostossa :'D Joo. Olis voinu men paremminki .. niinku aina :'d.

25.10.  Heitin hevoset ulos pitkästä aikaa! Ne sai olla siellä pari tuntia. Ihan ekaks ratsastin Tompalla. Se meni yllättävän rauhallisesti. Mut oon tyytyväinen siihe. Koulua tuuppasin ja lopuks menin pellolle päästelemään hiukan. Tosin se oli aika mutanen et .. nii :/ Menin orilla noin tunnin. Kuvailin ja sein siitä videonkin :D Tän jälkeen juoksutin Myyn kun ei kiinnostau ratsastaa. En kuvannu.


Tässä linkki siihen videoon kun ei antanu lisätä sitä sillain ..  jännästi.


26.10., eli tänään en kepruillu. Olin Paavolla ja täällä siitä :D!

Tein myös tälläsen syksyvideon ja sit horse showsta wäsäsin tälläsen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti