sunnuntai 19. elokuuta 2012

Pikapostaus

Nyt luvassa pikapostaus josa ei ole kuvia koska olen laiska yms x).

13.-14.8. Maanantaina alko koulu ja ihan mukavaa oli. Saatii lukkarit yms. Sen jälkee olin Viltsun kaa mutten muista mitä tehtii. Tiistaina Koulua oli jo lukkarin mukaan eli se alko 8 ja loppu 13. Tän jälkeen taas ft. Viltsu enkä muista mitä me tehtii. jompan kumpan päivän me käytii liikistössä ft. Siru ja Eve + Hani. Mulla ei ollu kameraa.

15.8. Mulla oli ratsastus enkä kepparoinu yhtää. Menin Hesellä ja tunti meni itseasiassa aika kivasti. Hese liikku ihan erillai ku viime kerral :'D

16.8 Viltsun kanssa Poksulle ja mä toimin taas vaan kuvaajana. Viltsu meni kentällä jotain tehtävää ja mä kuvasin. Sain sit koittaa Poksuu ja se oli aika kiva :). 'Koko päivä' meni sit siel, en kepparoinu.

17.8. Käytiin it mökillä ja Hani oli mukana. Mulle asennettiin netti känyyn ja latasin sinne öö jotai 5 pelii :'D Mut en jääny yöks. Taitavana tyttönä unohdin järkkärini sinne :')

18.-19.8. Shara tuli meille yöks ja käytiin yhessä paikassa. Tästä näät mihin mentiin. Sen jälkee käytii sales ja loppu ilta meni tv'n ääres. Nukkumaa mentii kaheltatoita noin. Herättiin 10 jälkee ja simoiltii koneel jonku aikaa. Ei ratsastettu, Shara häipy 16 aikaa.

Eh, taitavana tyttönä hajotin videokamerani enkä tiiä koska se korjataa.. jos korjataa :/ mut onneks mul on toi järkkäri ni oon onnelline ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti