torstai 7. kesäkuuta 2012

Summerdays ♥

Otsikko kertoo ;) Aivan ihana kesänen ilma on olly ny viimeset 4 päivää, vaiks onki satanu ain välillä mut niin aurinkoista ja lämmintä ♥♥♥ Kannattaa varautua runsaisiin kuva määriin tässä postauksessa (;

4.5. Heitin hepat pihalle ja lähin vääntämään Spartalla koulua etupihalle. AIka perustunti mentii.. ei mitää kauheen erikoista. Aika paljon voltteja tein. Hiukan askeleenpidennyksii ja muuta sellasta. Treenattiin Kht Renhetin tuleviin kisoihin. TÄmän jälkeen nappasin tallista vielä Wispin ja pystytin jonkun näköisen radan nurmikentälle. Treenattiin taas Kht Renhetin kisoihin ;) Ratsastelu tyssäs siihen kun alko sataa rakeita ja oli kauhee kiire saada hepat sisälle :'D Tallissa mä sitten harjailin niitä jonkun aikaa.









5.6. Mä sitten suuntasin Sharalle. Tai no, ne tuli hakee mut xD Cassu siirty Sharalle ja Prome tuli mun hoiviin. Mut joo. Mukana mulla oli siellä Wispi ja Hoppnet. Eka me hypättiin Wipsillä ja Vihjeellä. Vihje oli vähän energinen tapaus :'D Sen jälkee napattiin tallista Hoppnet ja Jumbo ja lähettiin maastoon ja otettiin yks toinenki kaveri mukaa sin maastoon. Jossain kohtaa Viltsuh. soitti ja kysy, voisko se tul sin kans ja no, näin tehtiin. Me odoteltii sitä sit jonku aikaa yksien hevosten kohdalla. Sit ku Viltsuh. tuli ni lähettiin saman tien jatkaa matkaa. Viltsuh. tuli Kapella. Jossain kohtaa alko sataa ja ku päästii Sharal, kengätoli iha märät :'D Sit Shara nappas Cassun ja se yks toinen Raisun ja Viltsuh. meni sit eneddee Kapella ja me mentii kentälle. Mä alotin tunnin pitämistä ja laitoin ne menee kaikkee. Koht sit Viltsuh. tuli pitää tuntii ja lopuks Shara piti tuntii. Mä en ratsastanu lainkaa täl tunnil ku jalka käris.. Mua ja Viltsuh.ii tultii hakee 19 aikaa.







Viltsuh.in blogista (c) Minä

Viltsuh.in blogista (c) Minä


6.6. Mä sit menin Viltsuh.ille ja me lähettiin maastoon. Mä kappasin mukaani Myyn ja Viltsuh. SPryn. Kuvailtii jonku verran ja meil oli Hani. Kierrettii krapitosta ja jotai mettii pitki takas Viltsuh.ille. Pari tuntii oltii ja mul tuli hivee kiire kotii ku oli ratsastus ja lähin Viltsuh.ilta vast 15.15 ja mua tultii hakee 15.45 ja mult kestää kävel kotii Viltsuh.ilta 15 min .. et nice..

Viltsuh.in blogista (c) Minä


Tänään sit täytin 14 kello 13.00 ♥♥♥ SYnttärilahjaks en saanu kun rahaa melkee 300 € ja yhen karkkipussin ;) Mut joo kyläs kävi 10 'seuruetta' ja 1 o viel tulos :--D Mut sit ku kaikki oli lähteny, joskus 18 aikaa suuntasin talliin ja heitin kaikki hepat ulos ja nappasin  Racon tallista ja lähin atsastaa sillä. Unohin aikasemmin mainita et otin tiistaina Racon Viltsuh.ilta ylläpitoon ;) Mut joo en videoinu lainkaa, otin vaa kuvii. Sit ku olin Racon liikuttanu heitin sen tarhaan ja nappasin veilä Spartan ja taluttelin sitä. Oikeestaan otin Spartan vaa ottaakseni kuvia :'D



















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti