perjantai 15. kesäkuuta 2012

Kisat Renhetissä 13.6.

11.6. Käytiin hakemassa mulle sitten Nikon D3100 ja testailin sitä lähtien Hoppnetilla maastoon ft. Viltsuh. Testasin tota videointia mutta selvästi videokameralla tullaan jatkamaan kaikki videoinnit :'D Hyppäsin Spartalla vielä päästyäni kotiin. Nii ja Juliwe sai Hoppneista rahat ja se on nyt miun poikani ♥

                             Tossa pari kuvaa mitä otettiin maanantaina kun testailin kameraa ;)

12.6. Ssiit.. Heitin hepat aamulla pihalle ja ratsastin Wispillä kentällä. Ihan kvyt tunti mentiin kun seuraavana päivänä sitten kisat :) Hepat oli pihalla ilta 9 asti.

13.6. Oli sit nää kisat Kht Renhetissä. Mukaan multa lähti Hoppnet, Wispi ja Sparta. Kisaajia oli minä, Shara, Alisa, Nellie ja Empsu. Kaks tyyppii ei ees ilmottanu etteivät tuu ://.. Mut joo'o Mä alotin kisat luokalla puomi-30cm.. Olin siinä luokassa sit viel Wispillä. Seuraavassa luokassa, joka oli tyyli luokka ja 30-50cm, olin siinäkin Hoppnetilla ja Wispillä. Kolmannessa luokassa, joka puolestaan oli 40-60cm ja aikaluokka, olin Spartalla ja Hoppnetilla. Neljännessä luokassa (70-80cm) olin Cassulla ja Hoppnetilla. Sitten pidettiin vielä korkein esteluokka (80-100cm) joon osallistuttiin vaan minä ja Shara. Mä menin Spartalla ja Hoppnetilla.
Esteluokissa sijoitukset olivat tälläiset: puomi-30cm luokasta tuli 1. sija Wispillä ja 2. sija Hoppenilla. Tyyliluokasta tuli jaettu 2. sija Wispillä ja Hoppnetilla. Luokasta 40-60cm tuli 1. sija Spartalla ja 3. sija Hoppnetilla. Seuraavasta luokasta (60-80cm) tuli 2. sija Cassulla ja 3. sija Spartalla. Korkeimmasta luokasta tuli 1. sija Spartala ja Hoppnetilla 3. sija.
Koululuokkia oli sitten kokonaiset 2 kappaletta. Aikuisohjelma ja Kür. Osallistuin vaan aikuisohjelmaan Spartalla ja Wispillä. Spartalla tuli 1. sija ja Wispillä 2. sija. Nellie ratsasti Spartalla vielä kürin mutten muista sijuitusta. Olin aika yllättyny useista sijoituksista.












Kisojen jälkeen jäin Viltsulle vieolä yöksi. Käytiin Salëssa ostaas kaikkee mässyy :'D Irtokarkkei, sispii ja jotai juotavaa. Mutta ´joo'o... Enne  ku mentii takas Viltsulle, pysähdyttii yhtee leikkipuistoo syömää jätskit :') Kuviikin ofc tuli otettuu. Kun päästiin takas VIltsulle, napattiin Sparta ja Apatia ja lähettii maastoilee. Hyttysii oli aivan kamalasti! Sen jälkee ku päästii pihaa pystytettii esteit ja hypättii max. 70cm. Sen jälkee ku oltii ridattu heitettii heopat takas ulost ja lähettii vaunuu (nukuttii siel). Katteltii telkkarii ja kaikkee ja alettii tekee mun petii :') Se oli aika... jännää xD Siit tulos pien video :') Sit siin sekoiltii ja kaikkee. 3 aikaa mentii nukkuu ja mä heräsin vast 10 aikaa. Viltsu heräs paljo aikasemmi. Hepat oli yön ulkona. Aamul me ei hditty tekee mitää oikee ku mut tultiii hakee jo 12 aikaa :/ 

e/ Täs nyt se video :)


Myöhemmin menin sit viel tallille ja Shara tuli ottaa kuvia ku meen. Menin Killilla ja mulla meni siis tosi hyvin xP Killi ei luyhentyny yhtää eikä se liikkunu mihenkää. Koitin ottaa parhaan kuvan mut ei toikaa oo kovin hyvä :')




                                     Sit tuli tehtyy mun uuesta ponista, Hoppnetsita, video.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti