lauantai 14. huhtikuuta 2012

Kisoissa 14.4

Eli tänää sitten viimen oli Kht Windnan kisat :) Mä ja Shara oltiin vaa esteluokissa kun Shara lähtee tänään Sisiliaan :D Mut joo .. poneina mukana olivata Myy, Eve, Vanu ja Vilma + Xena lähti kotiin.

Kisat alko 12 aikaan eikä me(mä ja shara) lämpätty oikeestaa lainkaan koska oltiin hiukan myöhässä :/ Ekana oli sitten tyyliluokalla 30-50cm. Meni ihan kohtuu hyvin. Olin siinä eka Evellä ja viimisenä Myyllä. Shara suoritti ennen mua Vilmalla ja Vanulla :) Siitä luoksta mä sain 5. sijan :--D. Shara ei sijoittunut. Nää oli Even eka kisat ja tamma osottautuikin aika hyväksi kisahevoseksi ! Repesin vikalla esteellä ja se simotti.





Seuraavana oli 40-50cm luokka. Siinä taas oltiin Myyllä, Evellä, Vilmalla ja Vanulla. Kaikilla meni ihan kohtuu hyvin ja yllätyinkin aika paljon kun Evellä tultiin 2. sijalle. Mutta vielä enemmän yllätyin että voitin Myyllä koko luokan ! Olin ihan että WTF ?!?!?! Mut joo Shara ei taaskaan sijoittunut :( Mä muuten repesin taas vikalla esteellä x)




Kolmas luokka oli sitten korkein esteluokka ja se oli 60-80cm :) Tähän me ängettiin mukaan taas Evellä, Myyllä ja Vanulla. Eve suoritti radan kaksi kertaa - mulla ja Sharalla - kun Vilma on aika painava :'D Mä menin väärän radan Evellä ja Myyllä mä tiputin. Shara pääs puhtaat radat mut aika ei riittäny, enkä mäkään kyllä sijoittunut :) Hiukan petyin itteeni ^^ (koskas mä en ?!) Mut joo :)







M. Sellasta sitte. Hiukan aikaa kerettiin viel kattomaan küreja kunnes meitä tultiin hakemaan. Mukavaa oli ja kiitos Alisalle kisojen järjestämisestä ja kaikille mukaville ihmisille jotka oli siellä mukana ! Anteeks tuhannesti epätarkoista kuvista mut ne on otettu videoista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti