sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

21.-22.4. Ft. Shara

Eli tungin itteni Sharalle eilen synttäreiden viettoon ja yks jäinkin sitten x) Shara ja Sharan isä tuli hakemaan mua lauantaina joskus ennen kahta. Me lähettiin eka yömään, sit elokuviin :--)) Eka mentii amarilloon, ei mitään syöötävää. Sit Rossoon, koko paikka täynnä, sit Raxiin, ei mitään syötävää, sit Subwaylle, liian pelottavan näköstä ja lopulta me päädyttiin Sokoksen alakertaan Rossoon syömään pizzaa :'D

Meijän juomat                                Mun pizza

Juu, mä otin siis kinkku, ananas pizzan :) En muist mitä Shara otti x) Sit siit me mentiin kauheella kiirellä finnkinoon ostaa popparit, juomat ja oli ihan hirvee kiire pääst salii :'D Elokuva oli siis Amerikan Pie luokkakokous ja suosittelen! Sai nauraa ja ihan hirveen hauska mutta se vaikutti negatiivisesti minun ja Sharan mielet terveyteen :/ Mutta joo sellasta se sit oli :) Joskus 18. aikaa oltiin sit Sharalla :--D

Shara laitto pöydän kunttoon ja me alettiin sit syödä. Pöydässä oli coctail-tikkuja, sipsii, karkkii, limsaa, keksii yms. Sit oli vielä jäätelö kakkua ! Ja se oli aika NAM ! Ihan sulanutta ja...kaunista x>D mut joooo'o... Shhara puhalsi kynttilät ja mä huonona kaverina en ees laulanu :( Pöydän antimet olivat herrrrkullisia :>



No illal me sit käytii saunas ja mässättii karkkii kaksin käsin naamaan :-/ Katteltiin telkkarist sit vähän kaikkee kivaa illan aikana ja nukkumaa mentiin 01.05 ^^

Aamulla jaksettii nousta joskus 10.30 ja muroja vedettii aamupalaks :) Katteltii telkkarii siin ja ast 12 aikaa jaksettii vääntäytyy pihalle ratsastamaan xD Tallista napattii mukaan Prome ja Vanu ja hypättiin mun tekemä rata omiin kisoihin ja nekin ovat jo 2 viikon päästä !1 Promella oli hösävaihde päällä ja aika moista hösäämistä se siis oli (; Hypättiin ihan 100cm asti sitä rataa. Sit jossain kohtaa alettii ottaa kuvia oikeen urakalla.



Anteeks toi käsi...                                                  



Sit mentii sisäl ja syötii jätskii ja oltiin ihan et JEE. Joskus 15.15 mua sit tultii hakemaan :) Ja jos joku ei vielä älynny ni me vietettii SHARAN SYNTTÄREITÄ! Ja kuten näkyy, ulkka muuttunut kesäisempään ^^ =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti